2015. július 29., szerda

NAPLÓK

Sziasztok!
Ma a naplókról fogok ötletet  adni nektek hogy milyen szerintem egy  tökéletes napló.
Jó nézegetést :)

Képtalálat a következőre: „napló” 
Ez például ezt egy kislány készítette.Ez azért tetszik mert,ő maga készítette 
nagyon kreatívan.

 
Ez például azért tetszik mert,én szeretem a virágokat és 
lakat van rajta.Azért fontos hogy legyen rajta lakat hogy 
ne nézzenek bele hogy csak az a te titkod legyen.


 
Ez nekem nagyon tetszik el árulom ez a kedvencem.Nem tudom miért 
de nagyon tetszik :)
   
Ez is nagyon tetszik mert,olyan régies kinézete van.És amit már elmondtam hogy
nagyon szeretem a virágokat.És ez is a kedvenceim közé tartozik.

Mára ennyi is volt hamarosan újra írni fogok nektek.
Szeretném ha megírnátok hogy melyik a kedvencetek
a naplók közül. 
                                              
                                                                                             Karol :)
                                                                               

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése