2015. július 29., szerda

Back to school #1

Sziasztok!

A mai bejegyzésemmel elkezdeném a back to school sorozatot. Ebben a sorozatban iskolával kapcsolatos bejegyzések lesznek szeptemberig. A maiban azt nézhetitek meg ,hogy mi van a tolltartómban!



Ez az én tolltartóm (ez még a tavalyi, amit Karolinától kaptam) azért szeretem,mert  sok hely van benne.


                                       


 


 Ezek az átlagos írószerek,amiket magamnál hordok (színes tollak,egyszerű kék tollak,töltőceruzák,grafitok).


                                                                      

                         Én szeretek szövegkiemelőket használni, mert könnyítik a tanulást.
                           





És persze elmaradhatatlan kellék, a radír, a rotring-bél és a szögmérő (a vonalzó is ide tartozik, de azt sajnos nem találtam meg).


                                     

Nekem mindig van egy ragasztó stift a tolltartómban,mert ha bármit be kell ragasztani a füzetbe, akkor jó ha kéznél van.


                                           

                                                      Egy alkoholos filc mindig jól jön.






És a kedvenc íróeszközöm a töltőtoll.Ez egy Parker 45 nevezetű példány.





                                                     És egy kis nyalánkság sosem árt!




                                               És így foglalnak helyet a tolltartóban.


Remélem tetszett,ha bármi kérdésed van,tedd fel hozzászólásba és válaszolni fogok rá!
                 Nektek mi van még a tolltartótokban?

                                                                                                     Gyöngyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése