2015. július 30., csütörtök

Jön a suli...

Sziasztok!

Egy jó tipp, ha kezdődik a suli: 
Ha már menni kell akkor inkább örülj, mert ha szomorúan mész, és egyáltalán nem várod akkor hidd el, hogy úgy fogod érezni, hogy ennek a tanévnek soha nem lesz vége! De ha jó kedvvel mész és várod akkor év végén annyit mondasz csak a barátaidnak, hogy ,,de gyorsan telt el ez a tanév"! Higgy nekem én már kipróbáltam! :) Szóval légy vidám, tanulj jól és nem csak te, hanem a szüleid is boldogok lesznek (feltéve, ha jól tanulsz :) ) Én már tapasztaltam! :) Úgyhogy azt javaslom, hogy hallgass rám!
Ne szomorkodj a suli miatt!
                                                                                              
                                                                                                Virág <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése