2016. március 29., kedd

Jó szórakozást #2

Virág:

Sziasztok!
 Elérkezett az az idő is mikor én egy egész sorozatot fogok csinálni... Ez ugyan már a második rész, de szerintem egy unalmas, rosszkedvű nap után jól esik egy kis vidám szórakoztatást... Mikor én ezeket a vicceket olvastam szinte sírva röhögtem rajtuk!


1.Vicc:
-Jean! Miért szorít ennyire ez a cipő?
-Talán azért, mert benn maradt a nyelve, uram.
-Jó de, ha kidugom a nyelvem, akkor is szorít

2.Vicc:
-Te Józsi, ma mikor főztem a levest, megint valami melegséget éreztem a szívem körül, mint annak idején, fiatal koromban.
-Ejnye, Julis, már megint beleér a bal csöcsöd a levesbe!

3. Vicc:
-Őrmester úr, mi a teendő, ha rálépünk egy aknára?
-50 méter magasra felrepülni és nagy területen szétszóródni!

4.Vicc:
A tanító néni az összetett mondatokat tanítja. Mint lehetséges kötőszót a "valószínűleg" -et adja meg. A gyerekek példamondatokat mondanak. 
Józsika: Édesanyám fogja a pénztárcáját és a kosarát, valószínűleg vásárolni megy.
Tanító néni: Helyes.
Zsoltika: Édesapám reggel magához veszi a táskáját, valószínűleg dolgozni indul.
Tanító néni: Nagyon helyes.
Pistike: A nővéremhez megérkezik a zongoratanár, lehúzza a nadrágját, a nővérem a bugyiját, valószínűleg beleszarnak a zongorába.

5.Vicc:
-Mit vesz az anyós feleslegesen?
-???
-Lélegzetet.


Nos elkészült a második rész, nemsokára közzéteszem a harmadikat is... nyugi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése